Fantastisk dag :)

Vilken fin fest vi har varit på, det var så kul. Hur mycket fin mat som helst ;) Gott som sjutton!
Massa roliga människor ;) Fantastiskt helt enkelt!

Jag har aldrig nånsin känt mig så fin som jag gör nu, all uppskattning jag får. Vilken känsla det är <3 Älskar er alla!

Jag är så otroligt varm i hjärtat av allt fint ni säger till mig.
Och Johan, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig?
Tack för allt stöd!

Men en tråkig sak är att jag har så förbannat ont i handleden :(
Men det går väl över, allt tråkigt brukar försvinna fort! En del saker fortare än andra....Tålamod, tålamod!

Många fler tankar på finaste gammelmormorn Tyra, Saknar dig oerhört mycket!

Herregud, när vi var hos henne när Natalie var bebis o talade om att hon skulle döpas efter henne!
-Nej, så kan ni inte göra, stackars barn! Utbrister tanten med ett skratt. Hon blev så glad men tyckte inte att en söt liten docka kunde få namnet Tyra :) Åh, vilka härliga minnen! Saknar henne massor!
Så fin människa!

Och nu en ängel som gör himlen vackrare för oss!
Jag älskar dig!

Och ett grattis till dig, älskade barn på din namnsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0