En skön kväll!

Mysigt att vara hemma, ute o pysslat en massa.
Planerat, o planerat måste tänka om nu hur vi vill ha det!

Och nu tror jag att vi vet :) Kommer att bli bra.
Mysigt det är med dessa kucklande små djur som springer runt.
Det blev lite kaos när dom skulle tillbaka in bara.
Johan o jag åkte en sväng för att kolla min bil, o stannade o pratade med en av kusinerna. Och då började det regna, så då blev det snabba ryck hem o få in dom. Nu myser dom ;)

Bakade oxå till kvällsfika, jag gjorde en daimkaka o Melissa en kladdkaka så hade vi grädde o färska jordgubbar o honungsmelon till. Mmm, jättegott!

Ska bli spännande att se när jag blir trött med tanke på hur länge jag sovit idag.
Tänkte kolla på en film nu.

Imorgon är det ett roligt party att se fram emot igen, träffa en kompis som jag inte sett på mer än ett halvår :)

Godnatt alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0