Välkommen till verkligheten!

Blev ett "uppvaknande" till för mig igår....
Livet är skört, man vet aldrig när det tar slut!
Hamnade först på en olycksplats igår, fick larma o "rädda"!
Vänta på räddningspersonalen, hoppas att allt gick bra!
Men man får ju en hel del tankar efter en sån här grej!
Skitsamma att vi blir kopierade, att folk inte tycker om oss!
Jag lägger ner alla dessa negativa människor runt om mig nu!!!
Mitt liv är värt så mycket mer och jag vill att vi ska kunna vara lyckliga och må bra utan alla dessa störande moment HELA TIDEN! Nej, nu lever vi istället!
Känns lugnt inombords att ha kommit till den här punkten.
Började den här morgonen med en skön promenad med en upplyftande och väldigt positiv vän!
Dessutom så är det hur vackert som helst ute, om man bara öppnar ögonen och tittar.
Nu är det dags för mig att klura ut vad jag ska göra med mitt liv, vad vill jag! Ska ta och fixa lite mysigt hemma, för att ikväll äta gott och se på idol! Och bara vara med min familj...
Känns som att jag kommit en bit på väg nu....


Kommentarer
Postat av: Lilla jag..

Du är värd allt gott! Plocka bort allt som "suger" :-)

Love U! <3

2011-11-18 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0