Härligt!

Ja,maten blev så god! Så härligt att upptäcka nya smaker.
Efter maten så bakade vi choklad cupcakes, åh herregud vad goda dom blev då!!! Farligt goda.
Tommy blev oxå nöjd, fast han beställt sockerkaka med choklad i. Får se vad det blir för beställning till kaffet på torsdag då!? : ) Fick order av Melissa att jag var tvungen att klippa henne, hon ville så gärna ha lugg igen.
Äntligen, jag har tjatat länge om att jag vill se hennes söta ansikte och inte bara massa HÅR!! Nu är hon så fin.
Jag har bestämt att Johan och jag ska titta på en film idag, verkar lite läskig! Handlar tydligen om Pirayor...usch! Det var ett tag sen vi tittade tillsammans på en film så ikväll ska här mysas...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt hon är !

2011-11-23 @ 12:33:23
Postat av: Amanda

underbara cupcakes :D

2011-11-24 @ 09:06:08
URL: http://stockholmtomarbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0