Funderingar:

Blev en mysig kväll med en riktigt äcklig film. Men så länge jag har Johan bakom mig, då klarar jag ALLT! Jag har lite funderingar idag: Undrar hur det känns att försöka leva nån annans liv???
Undra om det känns bra? Drygt för den utsatta, misslyckat för den som försöker!
Just nu blir jag påverkad av allt! Har så mycket funderingar om allt, jag blir så trött av det!
Nu ska jag börja med att köra barnen till skolan, Melissa mår bra igen och vill till skolan!
Sen väntar en morgonpromenad med underbara Anna, oxå en kusin till Johan!
Det är oxå en vän som ger mig styrka och driv! Jag är så glad över ALLA mina vänner : )
Sen blir det nog en dag i telefon igen, mycket information som jag  behöver ta reda på!
Känns bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0