Sjukstuga....

Nu börjas det.....
Förkylningarnas tid!
Vi har varit väldigt skonade men nu, Melissa genomförkyld med en jäkla hosta.
Börjar känna mig halv sänkt jag med....men det går över!
Har definitivt INTE tid eller lust att bli sjuk nu.
Så jag tänker inte känna efter...; )
Jag tror att det försvinner då.

Idag ska jag jobba, jättekul att göra det så här ibland!

Sen är det snart dax för NYÅR!

Mamma är den 1:a att fylla år så här på nya året, hoppas hoppas att hennes present hinner komma!
Sen är det Natalies tur, hon fick en alldeles för tidig födelsedagspresent redan igår!
Men det var bara för att jag gjorde bort mig och köpte ett "Sims 3" spel till henne i julklapp som inte funkade om man inte hade det 1:a så nu har hon det! Nu kan hon spela....äntligen!

Vi har en fantastisk födelsedagspresent till henne....Jag tror att hon kommer bli den lyckligaste 12-åringen på denna jord!

Melissa ska få en ordentlig överraskning imorgon, hon kommer att bli så glad = )

Fullkomligt ÄLSKAR att göra dom glada!

Johan och jag är världens bästa team, vi lyckas alltid med det!!!

Dax att sätta fart och kämpa vidare, just nu i medvind!!!

Ha en underbar dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0