Pyssel...

Jag kom iväg inatt och hämtade min vän.
Tänkte inte somna innan, kollade på "Titanic" men vaknade av att telefonen ringde.
Det var ju tur att hon ringde så jag kunde lägga mig i sängen sen. Sova på en 2-sits soffa är ingen hit! Det var skönt att ta en tur inatt, inte ett liv ute.
Mysigt med folks alla ljusslingor som lyser så fint nu.

Natalie är hemma, genomförkyld.
Så idag blir en mysdag, vi ska pyssla lite.
Ta fram tomtar och göra jul på riktigt nu, känns  som att det är dax....= )
Älskar det!

Skulle ha träffat en kompis men vi får som vanligt skjuta på det.
Det är så skönt med mina vänner, även om vi inte ses så ofta så är det precis som att vi sågs igår.
Det gäller alla mina nära vänner!
Och jag lovar er alla, vad det än är så finns jag precis här...Ett telefonsamtal bort! Det vet ni!

Melissa o Johan var ute i skogen i kolsvarta mörkret igår kväll och hämtade hem en superfin gran.
Jag blir lika sugen som Melissa på att ta in den redan.
Hon tyckte det var så mysigt att gå med sin pappa o Musse i skogen i mörkret. Såna minnen lever hon länge på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0