Mysmorgon...igen!

Brasan tänd, kaffet klart och alla ljusstakar tända.
Det är en fröjd att gå upp!
Tjejerna ligger i soffan och tittar på julkalendern, mys på hög nivå.
Idag är jag utan bil så tjejerna måste ta bussen, 1:a gången den här terminen!
Men det är bra för då blir det en tidig morgonpromenad med Musse.
Dags för nya samtal att ringa idag = )
Spännande!!! Mina härliga föräldrar kom ju igår och hade "sons of anarchy" med sig.
Men hoppsan....det kan ju bara inte vara slut, det måste ju komma fler!!! Annars är det VÄLDIGT oavslutat! Oavslutade saker har vi ju prövat förr!!
Tänkvärt igen:

Jag gillar många, men inte alla...
Jag förlåter en hel del, men inte allt...
Jag glömmer fort, men inte alltid...
De jag gillar vet det...
De jag inte gillar, märker det...
För riktiga vänner kommer jag att gå igenom helvetet, och för mina fiender kommer jag att visa vägen dit.!!
Tål att tänkas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0