Mysmorgon...

Sov inte bra trots allt, kanske lite rädd att försova mig! Men sitter här med kaffe och brasan tänd, alldeles tyst är det. Mörkt och blåsigt ute, får passa på att njuta en stund till! 2:a advent redan, känns som att jag ligger efter en hel del. Måste ta tag i allt som finns att göra. Ser fram emot det! Fullkomligt älskar julen och i år tänker jag vara hemma med min familj:)
Skön känsla att få bestämma själv, det var länge sen! Jag ska och tänker komma precis dit jag vill! Det är en lång och hård väg att ta sig dit bara, men jag ska! Det går upp och det går ner = ) Sen blir det ju några störande moment på vägen också, men jag ska skita i det!(jag vet)..... Ibland är det svårt bara! Finns saker som bara kryper innanför skinnet på en ibland! Men men....(borde ju vara van!) Nu ska jag få tillbringa dagen med en människa som jag tycker väldigt mycket om, det känns så kul. Det är med lätta steg jag ger mig iväg till jobbet ; ) Sen i e.m. kommer mamma o pappa, jag hoppas att dom har sista " Sons of anarchy" med sig till mig! Då blir jag lycklig = ) Man kan nog inte ha bättre föräldrar än vad vi har, min fantastiska bror och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0