Mellandagar:

Livet är bra härligt!
Just nu gör vi som vi vill, inga måsten!!!

Bara Melissa som blev sjuk, vi andra har än så länge klarat oss ;)
Natalie stack iväg till en kompis och sov över där.

Melissa var med sin pappa i garaget, jag fick jobba lite!!!

Sen blev det film: en riktig kärleksfilm....
Helt enkelt en må bra film: Something borrowed.

Inatt har det inte blåst nåt, så nu har jag sovit som en stock!
Behövde det!!! = )

Ska planera nyårsafton med Bonnie idag, ser fram emot det!
Vi har alltid lika roligt!

Känner för att gå ut, kanske Bonnie oxå gör det nån kväll!
Måste komma ihåg att fråga henne!

Igår fick jag goda nyheter av min brorsa: "Sons of anarchy" säsong 5 kommer i September...Känns just nu väldigt långt borta men den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge!

Just när det " Rasmus på luffen" på tv, den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0