Lördagen :)

Blev en hel dag i Kista!
Började med bio ;)
Johan och Melissa såg "Happy feet 2" och Jag och Natalie såg "Breaking Dawn"!
Den var jättebra, lite läskig faktiskt.
Sen blev det julklappsshopping, massa julklappar blev det!

Kista är ett riktigt bra centrum, tänk vad annorlunda det är sen jag var liten och bodde där!
Jätteskumt!

Blev en heldag, vi var inte hemma igen förrens vid 22!
Men skönt att vara så gott som klar 1 vecka före jul, det brukar jag inte vara : )

Idag är det avslutning för tjejerna i sina "pysselgrupper" men jag missar det i år.
Jag ska åka och jobba ikväll!

Kanske vi får en vit jul iaf, just nu är det lite vitt ute men blött iofs!

Lite av vårt julpyssel: Hela familjens 1:a bokstäver att hänga i julgranen!

Så mysigt!

Min familj är det bästa jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0