Ledig fredag:

Idag tänker jag ta ledigt, landa lite!
Vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja nysta i.
Väntar på information och svar just nu, och jag har inte bråttom så....
Tjejerna och jag ska åka efter skolan och möta Johan, så vi kan handla hem lite gott och vara tillsammans ikväll.
Det händer inte så ofta just nu, så det ska bli riktigt skönt!
Planen är att byta gardiner och pyssla hemma under dagen och ta en låååång promenad med Musse.
Jag är så glad över alla kommentarer, samtal och sms från er som läser min blogg.
Ni är alla UNDERBARA, mina fina vänner!
Grämer mig just nu över att vi inte kommer iväg till Thailand på bröllopet.
Hade fullkomligt ÄLSKAT att vara där! Men nu blev det inte så, tyvärr! Vem vet man kanske får en ny chans nån gång! Som sagt man får leva på hoppet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0