Jippie

Nu så, jag är på g! Känns hur spännande som helst!
Oj oj oj....vad trött man blir när man håller på med nya saker som man inte kan!
Visserligen en skön trötthet, till skillnad från förut.
Då var jag totalt slut och utmattad, hade ingen energi alls.
Känns bara...JIPPIE!

Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde min kära gamla vän, som jag inte träffat på länge.
Det var så skönt att prata och bestämma en träff, så på torsdag ska vi äntligen ses!
Var och köpte en söt liten gosekanin åt deras nya lilla bebis... Har ett tema på dom tror jag:
Alla små prinsar födda i år har fått en varsin grå mjukis! Längtar efter dom nu!

Har ju 3 underbart fina småprinsar i mitt liv...

Ja, jösses gjorde nått jag inte gjort på länge: Tog en tupplur på soffan nu.
Vaknade och trodde att det var morgon...Knäppt det känns =)

Men hade 6 tjejer här efter skolan idag, 5 kvar på middag innan det var dax för Maxi avslutning för dom!

Nej, nu är alla hemma igen så nu är det dax för "Kär o galen" efter det "Twilight", härlig kväll i soffan väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0