God jul!

Kom hem i morse och hade tänkt duka upp en riktig brakfrukost till min älskade familj som låg och sov så gott. Men det gick inte, jag stod praktiskt taget och sov! Var så trött!
Kommer inte ens ihåg att jag faktiskt la mig i sängen....men där vaknade jag iaf efter bara 3 timmar av en väldigt pigg Melissa. Hon stod och kvittrade brevid mig: Är det den här jag ska öppna nu???? Såg knappt vad det var hon ville öppna...= ) Tog en liten stund sen var även jag lika pigg!
Det var ju trots allt julafton och väldigt höga förväntningar!

Mysfrukost i soffan och sen blev det fullt ös.
Först kom Jonas, den bästa brorsan nån kan ha! Finns ingen bättre!
Tjejerna jätteglada ; ) Så härligt att se!

Sen kom mamma o pappa och då var jag redan i full gång med maten, dom andra satt och tittadepå bilar 2 som Johan fick i julklapp. Sen var det Kalle och hans vänner, det står på varje år men knappt nån som egentligen tittar.

Sen blev det det för mycket mat som vanligt, ändå hur mycket som helst över!
Konstigt att det är lika varje år!

Sen kom tomten med en massa julklappar- hur mycket som helst! Alla blev så nöjda med det dom fick! Jag är hur glad som helst, fick precis det jag önskat mig!

Av Natalie fick jag en kjol som jag hittade i Kista. Så fin!

Av Melissa fick jag en kaffe mugg med "
Världens bästa MAMMA". Så fin!

Av Johan fick jag en skinnjacka, en elvisp,örhängen, och en hemlig klapp! Hahaha

Av jonas en vacker ljuslyckta.

Handdukar och pengar fick jag oxå! En riktigt bra julafton, tänk att jag fick allt jag önskat mig! Ingen är nog lyckligare än jag just nu.

Tog en promenad ner på kyrkogården och tände ljus för våra nära och kära som vi saknar och sände en xtra tanke så här på julafton!

Är oxå himla glad över hur många som läser min blogg, det är jättekul och värmer mitt hjärta!

God jul på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0