Fredag igen:

Tiden går fort, alldeles för fort!
Just nu planerar och planerar jag hur våren kommer att se ut!
Riktigt roligt att ha nåt kul att se fram emot = )

Men först ska vi fira jul och nyår...
Pysslade med tomtar igår, kanske börjar infinna sig lite julkänsla iaf.

Natalie höll på att fixa min blogg igår, hon är så fantastiskt duktig!
Jag fattar ingenting av det hon grejar med!
Imponerande....
Hon var så glad, en fröjd att se.
Hon börjar komma på fötter igen och känna sig bättre så imorgon då....
Shopping, bio och mat står på schemat. Längtar!!!

Tror att jag har funderat ut alla julklappar och födelsedagspresenterna till Natalie.

Nu återstår att se vad denna dagen bjuder på! Tror att vi ska fuska i år och ta in och klä granen ikväll! Brukar göra det kvällen innan julafton men.....

Den här gjorde Natalie först, också jättefin tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0